مدیر غذا و دارو سازمان منطقه‌آزاد ارس از صدور مجوز ترخیص و مصرف محصولات شست شو و ضدعفونی‌کننده دست و سطوح برای عرضه در منطقه‌آزاد ارس خبر داد.

واردات محلول ضد عفونی

به گزارش هشمهری‌ آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مهدی غفاری، مدیر غذا و دارو سازمان منطقه‌آزاد ارس در استان آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر افزود: با تاکید مدیرعامل سازمان در خصوص ضرورت تسریع اقدامات و تشریفات اداری برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان در مقابله با اپیدمی ویروس کووید ۱۹ (ویروس کرونا) و ایجاد امنیت و آسایش روانی و سلامتی در شهروندان، اقدامات لازم در این زمینه از طریق واردات و همچنین صدور مجوز تولید برای واحدهای تولید فرآورده‌های سلامت محور مستقر در منطقه انجام گرفته و به طور مستمر ادامه دارد.  

 وی گفت: در حال حاضر با همکاری و هماهنگی مدیریت‌های غذا و دارو، مدیریت بازرگانی و مدیریت توسعه تجارت سازمان اولین محموله وارداتی محصولات شست شو و ضدعفونی کننده دست و سطوح به میزان ۵۰ تن ترخیص و از امروز با رصد و نظارت کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به قیمت مصوب در چند نقطه اصلی منطقه عرضه و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.  

غفاری افزود: در زمینه تولید نیز برای سه واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مستقر در منطقه آزاد ارس برای تولید فرآورده‌های شست شو و ضدعفونی کننده پروانه ساخت موقت سازمان غذا و دارو صادر شده و به زودی در خصوص نحوه تولید و عرضه محصولات فوق در سطح منطقه و سرزمین اصلی اطلاع‌رسانی می‌شود.  

وی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش شهروندان، گفت: در شرایط حاضر تدابیر لازم برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان و حتی نواحی همجوار با کمک واردکنندگان و تولیدکنندگان انجام شده و این فرایند به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.  

کد خبر 489412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha