مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

فیلم «سِتین» ساخته هنرمند ابرکوهی در اولین حضور و اکران بین‌المللی خود به طور هم‌زمان در ۳ جشنواره «بیپآپ» نیویورک، هفته فیلم هالیوود و جشنواره «میرآداس» حضور خواهد داشت.

فیلم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فیلم کوتاه سِتین  ساخته «اصغر عباسی» که اولین فیلم داستانی بین‌المللی این فیلم‌ساز پس از ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند داخلی است، در بخش رقابتی فستیوال بیپآپ در نیویورک آمریکا، فستیوال هفته فیلم هالیوود در لاس‌وگاس آمریکا و بخش رقابتی فستیوال فیلم میرآداس در اروگوئه حضور خواهد یافت.

عباسی در این‌ باره اظهارکرد: با تجربیاتی که طی این سال‌ها در ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند به دست آوردم، قصد ساخت سه‌گانه‌ای با مضامین عشق، شور جوانی و اعتیاد برای حضور در جشنواره‌های جهانی را داشتم که «سِتین» اولین فیلم از این سه گانه است.

 این هنر آموخته انجمن سینمای جوان یزد که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته سینما تحصیل کرده است، افزود: سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی از جمله بازیگران این فیلم داستانی هستند.

 عباسی، کسب جایزه اول جشنواره عمار برای فیلم «رویای نیمه‌شب»، جایزه اول جشنواره سرزمین نور برای فیلم «هفت‌سین مقدس» و جایزه اول جشنواره سکانس بیداری برای فیلم «رویای صادقه» را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر 489387

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha