مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۵۰ مجوز خط تولید مواد ضدعفونی و ماسک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان صادر شده که از این میان ۱۸ مورد شروع به کار کرده‌اند.

خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، عیسی قبادی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برای شروع به کار خط تولید این واحدها، ۱۸۳ هزار لیتر مواد اولیه تامین شده و به این کارخانجات تحویل شد تا میزان تولیدات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی، یک هزار و ۸۳۰ کارتن اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی را تولید خواهندکرد، افزود: اقلام تولید شده با هدف تامین نیاز بازار در مراکز بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های استان قزوین توزیع خواهند شد.

قبادی با بیان اینکه مجوزهای صادر شده برای این خطوط از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تایید شده‌اند، گفت: با افزایش تولید ماسک و اقلام بهداشتی در استان و تامین نیاز شهروندان، مازاد تولید به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین به توزیع اقلام تولیدی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم انجام شده تا فرمانداران، میزان نیاز شهرستان‌ها را به اقلام بهداشتی و ضدعفونی برآورد کرده و برای تامین آنها با استفاده از ظرفیت صنایع استان اقدام کنند.

قبادی بیان کرد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته، آمار تولید مواد ضدعفونی و ماسک در واحدهای تولیدی استان رو به افزایش بوده و قطعا میزان نیاز استان به این اقلام به زودی رفع خواهد شد.

تاکنون ۵۵ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و ۴ نفر نیز فوت کرده‌اند.

استان قزوین چهار هزار واحد صنعتی دارد.

کد خبر 489348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha