مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ما در سیرجان موارد مشکوک به کرونا داشته و داریم و در مورد برخی شک قوی‌تر به کرونا وجود داشته، اما تا این لحظه هیچ آزمایش مثبت قطعی نداشته‌ایم.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «محمد موقری پور» اظهار کرد: چند نفر از بیماران دچار مشکل تنفسی با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند. از ابتدای شیوع کرونا در کشور، براساس پروتکل بهداشت و درمان، همه بیماران با علائم تنفسی را به عنوان بیمار مشکوک به کرونا بررسی کردیم.

او افزود: مردم نباید به دنبال این باشند که چند مورد مثبت قطعی می‌شوند زیرا فردی که مثبت شناخته شده، ایزوله و تکلیفش معلوم است و می‌دانیم چطور از خودمان و بیمار محافظت کنیم.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان بیان کرد: کسی خطرناک است که در ظاهر سالم اما مبتلا به ویروس کروناست و آن را در جامعه پخش می‌کند. ۸۰ درصد افراد مبتلا به کرونا بدون علامت هستند.

موقری پور اضافه کرد: تا زمانی که افراد حالشان بد نیست، از مراجعه به مراکز درمانی خودداری و خرید، عید و مسافرت را کنسل کنند تا مشکلی پیش نیاید.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان ادامه داد: مردم باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند و در منزل بمانند و جز در موارد ضروری، بیرون نروند.

کد خبر 489342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha