مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

طبق آمارهای جهانی، تعداد افراد کشته شده توسط ویروس کرونا نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است. تاکنون ۳ هزار و ۲۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جدول کرونا در جهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین آمار جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) افزایش ۳ هزار نفری نسبت به روز گذشته داشته است.

پایگاه اطلاعاتی "worldometer" در جدیدترین آمار خود تعداد مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را در جهان ۹۳ هزار و ۱۸۶ نفر اعلام کرد.

نکته قابل توجه در این آمار این است که تعداد قربانیان این ویروس، نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است؛ تعداد کشته شدگان تاکنون ۳ هزار و ۲۰۳ نفر اعلام شده است که ۳ هزار و ۱۱۹ نفر آن مربوط به روزهای گذشته است.

این آمار روند مثبتی را درباره بهبودیافتگان از این بیماری نشان می‌دهد. تاکنون ۵۰ هزار و ۹۷۴ نفر توانسته‌اند این یروس را شکست دهند. آمار بهبودیافتگان نسبت به روز گذشته با افزایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفری همراه بوده است. روز گذشته تعداد بهبود یافتگان ۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر بود.

با توجه به آمار ثبت شده، کشور ایران همچنان با ۲ هزار و ۳۳۶ مبتلا در رده چهارم کشورهای جهان قرار دارد.

کشورهای چین، کره جنوبی و ایتالیا به ترتیب با تعداد ۸۰ هزار و ۲۷۰، ۵ هزار و ۳۲۸ و ۲ هزار و ۵۰۲ مبتلا به ویروس کرونا در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

کشور آمریکا نیز که تنها ۴ روز از آمار رسمی مقامات آن می‌گذرد، تعداد ۱۲۵ مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که از این تعداد تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

تاکنون ویروس کرونا ۸۰ کشور و یک کشتی به نام پرینسس را که در بندری در ژاپن پهلو گرفته است، درگیر خود کرده است.

کد خبر 489323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha