رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: کارشناسان و گروه‌های حوزه بهداشت اردبیل برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به‌صورت شبانه‌روزی کلیه اماکن‌عمومی را به طور کامل بررسی می‌کنند.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلان به نقل از فارس، عمران خسروی، در گفت‌وگو با خبرنگاران در اظهار کرد: گروه‌های کارشناسی حوزه بهداشت استان اردبیل در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به‌صورت شبانه‌روزی کلیه اماکن عمومی اردبیل را بررسی و با واحدهایی که توصیه‌های بهداشتی و مقرارت ابلاغی اعلام شده را رعایت نکنند، برخورد می‌نمایند؛ همچنین لازم است مردم از حضور در اماکن پر تعدد و شلوغ پرهیز کنند.

وی افزود: در روزهای اخیر از ۱۵۰ قلیان سرا و کافه سنتی بازدید شده و با توجه به عدم رعایت موارد ابلاغی و مسائل بهداشتی ۲۸ واحد پلمب شد؛ از اماکن عمومی اردبیل مانند رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها توسط گروه‌های مرکز بهداشت اردبیل نیز بازدید انجام می‌گیرد و در صورت رعایت‌نکردن نکات بهداشتی و موارد ابلاغی، واحد متخلف پلمب می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تدابیری برای نانوایان اتخاذ شده است که به‌زودی در کلیه واحدهای‌ صنفی، عملیاتی خواهد شد.

خسروی گفت: در طول چند روز گذشته‌ در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در اردبیل، دستور توقف فعالیت اماکن‌عمومی همچون تالارها، سالن‌های ورزشی، آبگرم‌ها و گیم‌نت‌ها صادر و اجرا شده است.

با توجه به اطلاعیه وزارت نفت مبنی بر سوخت‌گیری خودروها توسط کارکنان در پمپ‌بنزین‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، هم‌وطنان می‌توانند در صورت رعایت نکردن موارد اعلامی توسط پمپ‌بنزین‌ها تخلفات را به سامانه‌های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

کد خبر 489050

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha