مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: خیرین این موسسه ۸ هزار بطری محلول ضدعفونی به‌صورت رایگان بین مردم و روپوش‌های پزشکی بین مراکز درمانی توزیع کردند.

خیر

به گزارش همهشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا دستغیب سه‌شنبه اظهار داشت: خیرین و نیک اندی‌شان شیرازی، استان فارس برای شکست کرونا آستین همت بالا زدند و با خرید محلول ضدعفونی آن را در دو روز گذشته در بین مردم به‌صورت رایگان توزیع کردند.

دستغیب اظهار داشت: این محلول‌های ضدعفونی‌کننده در بین اهالی مناطق کتس بس، حجت‌آباد، کلانتری‌های سطح شهر و محله سنگ سیاه توزیع شد که این کار در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: خیرین این موسسه همچنین بالغ‌بر ۱۲ میلیون تومان روپوش پزشکی تهیه و به مراکز اورژانس این شهر اهدا کردند.

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری سیل عظیمی در شیراز اتفاق افتاد و شمار قابل‌توجهی از مسافران و مهمانان نوروزی این شهر را غافلگیر کرد و بعضی را نیز به کام مرگ کشاند اما مردم فهیم شیراز با نیت خیر و نوع‌دوستی در این عرصه ورود پیدا و نام نیک خود را بر لوح زرین روزگار حک کردند و حال در این عرصه نیز با مهربانی و ازخودگذشتگی ورود خواهند کرد و اجازه خودکامگی به سوداگران اقتصادی نخواهند داد.

کد خبر 488982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرسان ایلامی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    خوشا شیراز و وضع بی مثالش خداوندا نگهدار از زوالش فرهنگ و شرافت ضامن بقاست و دروغ ومنافع پست تضمین فناست