مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

سفر یکی از بهترین روش هایی ست که با آن می توان از روزمره گی ها فاصله گرفت و یا پس از روزهای پر استرس، چند روزی را آرام گرفت! حالا اینکه سفر داخلی باشد یا خارجی، خیلی فرقی نمی کند؛ مهم این است که شما به عنوان یک گردشگر چه هدفی از سفرتان دارید

image-20200303125503-1.jpeg

اگر بخواهید چند روزی را برای تمدد اعصاب و دور شدن از تنش ها سپری کنید می توانید در بین مقاصد داخلی سراغ تور کیش بروید و در میان مقاصد خارجی هم تور ترکیه را انتخاب کنید. ولی چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید!

ترکیه، جذابترین مقصد خارجی تورهای ایرانی

ترکیه به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع و همچنین وجود زیر ساخت های استاندارد گردشگری در کنار جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی توانسته است قسمت عمده سفرهای خارجی ایرانیان، بخصوص سفر از طریق تور را به خود اختصاص دهد. این کشور پهناور آنقدر جاذبه های متنوعی را در شهرها و مناطق گردشگری خود جای داده است که حتی سفرهای چندباره نیز پاسخگوی بازدید از همه آن ها نخواهد بود. مشهورترین شهرهای این کشور گردشگرپذیر، شهرهای استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا، ترابزون، بدروم و وان هستند که هرکدام جاذبه هایی مختص به خود را برای بازدید گردشگران در خود جای داده اند.

اما اگر بخواهیم بصورت خلاصه مشهور ترین و محبوبترین جاذبه های ترکیه را نام ببریم، می توانیم به جاهای دیدنی تاریخی، طبیعی، و تفریحی مثل؛  ایاصوفیه، افسوس، کاپادوکیا،  کاخ توپکاپی، قلعه روملی استانبول، مسجد آبی، پاموکاله، صومعه سومولا، کوه نمرود، تورهای کشتی کروز مدیترانه، سواحل زیبای آنتالیا، مراکز خرید متعدد در استانبول و آنکارا، تفریحات آبی آنتالیا شامل: غواصی، رفتینگ آنتالیا، فلای بورد، پاراسل و جت اسکی و همچنین شهر پارک های زیبای استانبول اشاره کرد.

اگر شما هم قصد سفر به ترکیه را دارید و از طرفی با افزایش سطح عمومی قیمت های و تغییرات نرخ ارز، حساسیت بیشتری برای جستجوی تورهای با قیمت ارزان به خرج می دهید، بهتر است بدانید جستجو از طریق موتورهای جستجوی پلتفرم های آنلاین حوزه گردشگری می تواند در مقایسه قیمت تورها و بدست آوردن قیمت تور ترکیه ارزان بسیار کمک کننده باشد، تا بتوانید در اولین فرصت و با کمترین هزینه، سفری خاطره انگیز را در کنار خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید و با خاطره ای خوش از ترکیه به خانه خود بازگردید.

کیش؛ تجربه ای دلنشین در نگین خلیج فارس

اما اگر بنا به دلایلی سفر داخلی را برای تعطیلات خود ترجیح می دهد، احتمالا اولین گزینه در ذهن شما کیش است. در جزیره کیش امکان استفاده از بهترین و به روز ترین امکانات گردشگری و تفریحی دنیا با قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای هموطنان فراهم شده است و شما عزیزان می توانید با انتخاب و رزرو تورهای کیش به این تفریحات جذاب و هیجان انگیز دسترسی داشته باشید، ولی اولین قدم برای سفر به این جزیره زیبا جستجوی قیمت تورهای ارزان کیش است تا بتوانید از میان آن ها بهترین گزینه سازگار با بودجه سفر خود را انتخاب کنید و سپس برنامه ریزی خود را برای سفر انجام دهید.

با وجود اینکه کیش جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی نیز برای بازدید گردشگران دارد ولی عمده هموطنان هدفشان از سفر به این جزیزه استفاده از تفریحات آبی متنوع و هیجان انگیز و همچنین بازدید و خرید از مراکز خرید متنوع آن است. از مهمترین تفریحات آبی کیش می توان به؛ پاراسل، کشتی آکواریوم کیش با کف شیشه ای، شاتل کیش، پارک آبی، غواصی در کیش، بنانا، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، پدل بورد کیش، پارک بادی روی آب، گشت دریایی با قایق تفریحی، تور هندورابی از کیش، ماهیگیری دریایی در آبهای عمیق، کریزی بوت، اجاره کشتی تفریحی خصوصی و جت اسکی اشاره کرد.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم، چه عازم تور ترکیه باشید و چه مسافر تور کیش، هرکدام زیبایی ها و هیجانات و حتی تازگی های خاص خودشان را دارند. بسته به اینکه بیشتر جذب کدام سبگ سفر هستید، می توانید یکی از این مقاصد را انتخاب کنید و البته فراموش نکنید که سفر با تور، از سفرهای انفرادی هم به صرفه تر است و هم هیجان بیشتری دارد! البته در نهایت انتخاب با خودتان است!

منبع: Lastsecond.ir

کد خبر 488947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha