سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

اینکه استوکس با این سابقه درخشان و در روزهای بی پولی باشگاه به پیشنهاد چه کسی جذب شد سوالی است که پاسخ آن قطعا پیش انصاری فرد است.

استوكس

همشهری آنلاین- آنتونی استوکس با جاروجنجال فراوان به پرسپولیس پیوست و با اولینخروج از ایران فراموش کرد که برگه ای که پای آن را امضا کرده برای او تعهد آور است. حالا و بعد از گذشت دو هفته محمد حسن انصاری فرد اعلام کردهکه دیگر به فکر بازگرداندن این بازیکن نیست وبا توجه به قراردادی که با امضا کرده پیگیر شکایت از این بازیکن است.

با این حال باشگاه پرسولیس مبلغ زیادی بابت قرارداد این بازیکن پرداخت کرده است. بازیکنی که مجموعا شاید 90 دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است.

اینکه استوکس با این سابقه درخشان و در روزهای بی پولی باشگاه به پیشنهاد چه کسی جذب شد سوالی است که پاسخ آن قطعا پیش انصاری فرد است.

اینکه بعد از 2 هفته سکوت،اعلام می شود پرسپولیس دیگر نیازی به این بازیکن ندارد پاسخ دلیل بازنگشتن او هم نمیتواند باشد چه برسد به جذب او. 

زمانی که فریاد زده شد این ابوالحاشیه را جذب نکنید، سینه سپر کردید که قرارداد قرص و محکمی با او بسته ایم و خیالتان راحت.  حالا راه فیفا را این بار البته در جهت معکوس در پیش بگیرید.  اما این طلبکاری شما در فیفا طی یک اتفاق نادر چیزی از بی تدبیری شما کم نمی کند.عذرخواهی را قطعا برای چنین مواقعی به کار می برند

کد خبر 488908

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای انصاری فر غلط کردی که یک بازیکن خارجی با آن همه مشکلات گرفتی و پول بیت المال را حرام کردی بنظر من تمام خسارت مالی بایستی از خود انصاری فر گرفته شود تا اینطوری از جیب مردم ریخت و پاش نکند.