رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان از تولید ماسک و لباس‌ بیمارستانی ازسوی تولیدی‌ها زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با شیوع ویروس کروناخبر داد.

ماسک بهداشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم خطابخش از اقدام اتحادیه پوشاک جهت تولید ماسک و لباس بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: باتوجه شرایط فعلی و پس از موافقت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ما تعدادی از تولیدکنندگان را بسیج کردیم تا ماسک و لباس بیمارستانی تولید کنند.

او ادامه داد: تولیدکنندگان ما به‌صورت شیفتی در حال کار هستند و روزی چند هزار ماسک و لباس بیمارستانی تولید می‌کنند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان با بیان این نکته که تمامی مجوزهای لازم برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی کسب شده است خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده و سازمان صنعت و معدن دستور داده است که این کار انجام شود و به امید خدا از امروزدر بازار توزیع خواهد شد.

او در مورد تعداد تولیدی‌های بسیج شده برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی گفت: هر تولیدی که به‌طور متوسط بین ۲۰ تا ۴۰ چرخ‌کار داشته باشد، در این کار سهیم است و به‌طور تقریبی بین ۱۰ تا ۱۵ تولیدی مشغول به‌کار هستند.

خطابخش بیان کرد: اگر بگذارند کار انجام شود، در تولید وقفه‌ای ایجاد نشده مشکلی پیش نیاید، تولیدی‌ها می‌توانند نیاز استان را به ماسک و لباس بیمارستانی تامین کنند. خوشبختانه کار دارد انجام می‌شود و فردا به طور کامل می‌توان برآیند نتیجه را دید.

وی ادامه داد: ماسک‌ها و لباس‌های بیمارستانی تولید شده امروز به صورت کاملا بهداشتی بسته‌بندی شده و از فردا توزیع می‌شود.

‌رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان درباره قیمت ماسک و لباس‌های بیمارستانی تولید شده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر قیمت تا این ساعت دست واسطه از اقلام تولید شده کوتاه است و با برآوردها، قیمت ماسک و لباس‌های بیمارستانی تولید شده حدود یک‌ششم تا یک پنجم قیمت فعلی بازار است.

کد خبر 488806
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha