سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: فعالان بازار سهام روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۸۷ در حالی تالارهای مبادلات سهام را ترک کردند که شاخص بورس با ۶۳ واحد افزایش روی ۳۶ هزار و ۴۷۴ واحد ایستاده بود.

امروز فولاد مبارکه اصفهان با 12.06 واحد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با 3.33 واحد، فولاد خوزستان با 3.06 واحد، ملی صنایع مس ایران با 2.78 واحد، ایران خودرو با 2.75 واحد و مدیریت سرمایه‌گذاری امید با 2.27 واحد بیشترین تأثیر را بر روند رشد شاخص بورس (قیمت و بازده نقدی) داشتند.

در این روز شاخص عملکرد تالار فرعی با 29 واحد افزایش به 11 هزار و 242 واحد نزدیک شد و در مقابل شاخص عملکرد تالار اصلی با 7.35 واحد کاهش به 8 هزار و 983 واحد رسید.

بازگشایی نماد کاشی و سرامیک سینا امروز با رشد 26 درصدی قمیت سهام این شرکت‌ همراه بود و در این روز بیشترین رشد قیمت به همین شرکت اختصاص یافت.
از سوی دیگر ایران ترانسفو، مهندسی نصیر ماشین و تاید واتر که پس از تقسیم سود و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم به چرخه مبادلات بازگشتند قیمت هر سهمشان با کاهش مواجه شد.

کارگزاری‌های بورس تهران امروز بیشترین دستور خریدها را برای سهام تراکتورسازی صادر کردند و سرمایه‌گذاری بوعلی، پتروشیمی اصفهان و کالسیمین هم بیشترین حجم عرضه را در بورس اوراق بهادار تهران از آن خود کردند.

کد خبر 48860

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز