کاهش ساعت کاری اداره‌ها در استان سمنان به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا پایان هفته جاری پانزدهم اسفند ۹۸ تمدید شد.

ساعت کار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، تمدید کاهش ساعت کاری ادارات استان سمنان بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان انجام شد.

بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان، ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی استان شامل واحدهای اداری دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات آموزش عالی و کادر اداری شهرداری‌ها از فردا سه‌شنبه سیزدهم اسفند تا پنجشنبه پانزدهم اسفند سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ خواهد بود. ‌

 طبق دستورالعمل تصویب‌شده در این کارگروه کاهش ساعت کاری ادارات مربوط به مؤسسات خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و بانک‌ها نخواهد بود و فعالیت این مراکز بر اساس دستورالعمل مرکزی خود انجام می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز یکشنبه خود با موضوع جمع‌بندی آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کرونا اعلام کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا طی این مدت در کشور ۳۸۵ نفر است که تعداد ۳ نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و ازاین‌رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۱۴ نفر رسید.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر براثر این بیماری جان خود را ازدست‌داده‌اند.

این بیماری، قابل‌پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

کد خبر 488581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha