فرماندار کرج گفت: واحدهای صنعتی کرج خطوط تولید ماسک و ژل‌های بهداشتی را در چند شیفت فعال کرده‌اند.

ماسک

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غفور قاسم پور گفت: واحدهای صنعتی کرج، استان البرز خطوط تولید ماسک و ژل‌های بهداشتی را در چند شیفت فعال کرده‌اند و مشکلی در تولید نداریم.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی خطوط تولید برای تأمین تقاضای جامعه در شهرک‌های صنعتی شهرستان کرج افزود: برای تأمین تقاضای موجود، برخی واحدهای تولید لوازم بهداشتی خطوط خود را تغییر داده و مشغول تولید ژل و سایر مواد ضدعفونی‌کننده شده‌اند که جای قدردانی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: مشکلی در تولید اقلام بهداشتی نداریم بنابراین به نظر می‌رسد در روند توزیع باید مدیریت منسجم و ساختارمندی شکل بگیرد.

او افزود: شهروندان نیز باید توجه داشته باشند؛ اقلام بهداشتی را به‌اندازه نیاز خود خریداری و از دپو آن پرهیز کنند تا نیاز همه در این خصوص تأمین شود.

قاسم پور گفت: نظارت بر توزیع اقلام داروخانه‌ها توسط معاونت غذا و دارو انجام می‌شود اما به دستور استاندار محترم، فرمانداری نیز این پایش‌ها و نظارت‌ها را انجام خواهد داد.

او در پایان گفت: از روز جاری نیز تیمی به این منظور پایش‌ها و بازدیدهای میدانی از داروخانه‌های سطح شهرستان کرج را آغاز خواهد کرد و گزارش آن را دریافت می‌کنیم.

کد خبر 488483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha