عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و کسانی که قرارداد مستقیم کاری با دولت دارند در سال آینده ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

دستمزد - حقوق - اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و کسانی که قرارداد مستقیم کاری با دولت دارند در سال آینده ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود که حقوق همه این کارکنان و بازنشستگان علاوه بر این ۱۵ درصد نیز افزایش خواهد داشت.

وی افزود: این مصوبه شامل حال بازنشستگان و کارکنان تأمین اجتماعی نمی‌شود و در مورد میزان و افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان این صندوق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم می‌گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: علاوه بر این بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق معلمانی هم که حقوق آنها کمتر از ۵۰ درصد فوق‌العاده شغل ماده ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری باشد شامل حداقل حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد و اعضای کمیسیون تلفیق بر اجرای رتبه‌بندی معلمان تأکید کردند.

وی افزود: چنانچه در هیات رئیسه مصوب شود لایحه بودجه سال ۹۹ بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به بررسی آن در صحن علنی مجلس نیست و مستقیم به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

کد خبر 488162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    6 0
    کاش حقوق همه مسئولین هم در سال آینده 2 میلیون و 800 بودش تا متوجه میشدن با این حقوق نمیشه زندگی گذروند.
  • فرهنگی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    2 0
    دولت عملن با اجرای قانون فصل دهم قانون را دستاویزی قرار داد برای رساندن حدقل حقوق معلمان به سقف مصوب بودجه سال بعد در حالی که افزایش کف حقوق باید با قانون خودش اجرایی شود نه به توسط قوانینی که جدای از آن تا به امروز روی زمین مانده بودند
  • الهام GB ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    1 0
    میشه بگیید بازنشستگان تامین اجتماعی چه طور میشه واقعا خجالت بگیم ماهی یک ملییون وپانصد حقوقمونه واقعا که به فکر ماهم باشید
  • حمید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    هر کارمندی زیر شش میلیون حقوق بگیره زیر خط فقر زندگی میکنه قابل توجه نماینده های مجلس
  • جانباز IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    دولت در یک اقدام کاملا تبعیض آمیز حقوق کارکنان شاغل را در یک هفته اخیر ۵۰ در صد افزایش داد. اما بازنشستگان و معلمان و کارگران تامین اجتماعی از این هدیه سیاسی مستثنی شدند. مگر اینها خانواده ندارند.
  • سهیلا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام برای بازنشستگان بخصوص فرهنگیان بایدبیشتراز۵۰درصدباشد لطفاملاحظه بفرمایید