اختلاف فرهاد و فتح الله زاده شایعه‌ای است که از مدت‌ها پیش مطرح بود که با موضع گیری‌های اخیر مجیدی به نظر می‌رسد که سرمربی جوان استقلال از این انتصاب چندان راضی نیست.

فرهاد مجیدی

همشهری آنلاین_ از روز چهارشنبه که فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد فرهاد مجیدی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است تا شایعه و خبر های شنیده شده درباره  اختلاف  او با حاجی و دلخوری اش از حاجی جنبه جدی تری به خودش بگیرد.
در اولین روز کار رسمی فتح الله زاده هم فرهاد به دیدار سرپرست جدید باشگاه نرفت و سعید رمضانی سرپرست تیم به تنهایی با او جلسه گذاشت و گفتگو کرد.
با این وجود فتح الله زاده در مصاحبه هایش چه بعد از باخت به گل گهر و چه امروز در اولین روز شروع رسمی کارش به عنوان سرپرست باشگاه از فرهاد حمایت کرد و به تعریف و تمجید از او پرداخت و گفت به زودی با فرهاد جلسه می گذارد. این به زودی هم نشان می دهد دست کم تا امروز مجیدی راضی به ملاقات با مدیر جدید آبی ها نیست.
فرهاد حتی در گفتگویی که با دوربین باشگاه داشت هم انتخاب حاجی به عنوان سرپرست را به روی خودش نیاورد و هیچ اشاره ای به آن نداشت تا غیر مستقیم نا رضایتی اش از این موضوع را نشان دهد.

کد خبر 487954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha