مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی و... با تأمین مواد اولیه و تمهیدات اندیشیده شده در استان سمنان سرعت گرفت.

زندان سمنان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت‌الله عسگری در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان ایجادشده است که این امر به تأمین این کالاهای ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان، خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین و تولید مواد ضدعفونی‌کننده و...، باید روند توزیع آن‌هم باید به‌صورت اصولی‌تر انجام شود تا اقشار مردم به‌راحتی برای تهیه این مواد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در شهرستان‌های استان، نقش فرمانداران و مدیران شهرستانی برجسته باشد و برای توزیع این مواد تلاش‌های مستمری در بخش‌های مختلف انجام شود.

عسگری از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در زندان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها و... با جدیت ادامه دارد و تمامی مسئولان برای ریشه‌کنی کرونا ویروس در استان و کشور در تلاش هستند.

وی ادامه داد: همکاری واحدهای تولیدی برای تولید دستکش پلاستکی و مواد ضدعفونی‌کننده در استان بسیار مطلوب بوده است و این روند تا رفع حداکثری مشکل ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی و... در روزهای گذشته افرایش چشمگیری داشته است و با افزایش همکاری‌ها، تأمین مواد اولیه افزایش چشمگیری می‌یابد.

کد خبر 487875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha