مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف یک‌میلیون ماسک احتکار شده و دستگیری پنج نفر در این خصوص خبر داد.

انبار ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، داریوش جمشیدی شنبه ۱۰ اسفند اظهار داشت: این میزان ماسک احتکار شده در بازرسی‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی در آریون از توابع شهرستان شهریار کشف‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان ضمن اعتراف به اتهام خود، عنوان کردند که این ماسک‌ها به ارزش ۴ میلیارد احتکار کرده‌اند و قصد داشتند تا با سود زیاد به فروش برسانند.

جمشیدی افزود: با هماهنگی کلیه ماسک‌ها به وزارت بهداشت تحویل تا جهت توزیع در مراکز درمانی و بهداشتی مورداستفاده قرار گیرد.

این مسئول گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر که جهت سیر مراحل تحویل پلیس امنیت اقتصادی گردید.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور افزایش تقاضا برای خرید ماسک باعث شده تا برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب، به فکر سوداگری با سلامت مردم افتاده و از راه احتکار و گران‌فروشی این کالا، سودهای کلان به دست آورند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد ۵ تیم بازرسی تا عادی‌سازی شرایط به بازرسی از داروخانه‌ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می‌پردازند.

در پی تائید خبر ورود ویروس کرونا به کشور و شایعه ورود آن در استان تهران هجوم مردم به داروخانه‌ها برای تهیه ماسک صورت گرفت که برخی از داروخانه‌ها با کمبود ماسک مواجه شدند و برخی نیز قیمت آن را افزایش دادند.

کد خبر 487853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha