استاندار خراسان شمالی بر نظارت جدی در زمینه عرضه مواد غذایی و لبنی در استان تاکید کرد و گفت: مردم برای خرید کالا از پول کاغذی یا سکه‌ای استفاده نکنند.

اسکناس

محمدعلی شجاعی شنبه دهم اسفند در کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس استان اظهار کرد:  مدیران دستگاه‌های اجرایی منتظر بخش نامه‌های وزارت‌خانه‌ها نباشند تمام مصوبات ستاد ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس باید قابلیت اجرایی شدن داشته باشند.  

وی گفت: بحث قرنطینه کردن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان است در صورت تشخیص باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان لیستی از اقلام، تجهیزات را برای اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان ارسال کند تا ورود جدی بر بحث واردات آن داشته باشیم.

شجاعی اظهار کرد: موضوع آموزش توسط گروه‌های جهادی سپاه، بسیج، هلال‌احمر و سازمان‌های مردم نهاد تقسیم شود تا موازی کاری انجام نشود.

استاندار خراسان شمالی گفت: در حوزه بهداشت نظارت بسیار جدی بر عرضه مواد غذایی و لبنی انجام شود، از سویی سازمان‌های مربوطه اعلام کنند تا جای ممکن از رد و بدل کردن اسکناس‌ها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: باید وضعیت شیوع بیماری کرونا را جدی بگیریم، نمی‌توان با ارائه یک مصوبه و در شرایط عادی امور را پیش برد، لذا  برای مقابله با بیماری کرونا در استان، تصمیم‌گیری بر عهده خود مدیران و فرمانداران خواهد بود تا در صورت تشخیص سریع تصمیم‌گیری و اجرایی کنند.

شجاعی افزود: در بحث مدیریت باید هرگونه تجمع ممنوع شود در غیر این صورت خطر شیوع بیماری کرونا چندین برابر می‌شود.

رییس کمیته پیشگیری و درمان مقابله با کرونا ویروس نیز در این نشست گفت: ۲۰ هزار بروشور، ۱۲ هزار پوستر برای مقابله با کرونا ویروس چاپ شده و ۱۵ هزار رابط بهداشت نیز در این خصوص آموزش دیده‌اند و چادرهای سلامت در سطح شهرستان‌ها برپا شده است.

سیداحمد هاشمی افزود : تمامی  اداره‌ها و سازمان‌ها بسته آموزشی مقابله با کرونا ویروس را در قالب سی دی ریافت کرده‌اند تا آنها آن را در اختیار پرنسل خود قرار دهند.

کد خبر 487847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانکی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    0 0
    یکی به داد کارمندای بانک برسه با اینهمه اسکناس آ لوده