ارزشیابی مدیران ارشد شهرداری تهران در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته تفاوت‌هایی پیدا کرده است؛ از جمله این تفاوت‌ها، تغییر در مدل شایستگی و ابعاد شایستگی است.

شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات ارزشیابی سالانه مدیران ارشد شهرداری تهران در سال ۹۸ از سوم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

در آغاز ارزشیابی سالانه مدیران شهرداری تهران برای ۱۸۰۶ نفر پیامک ارسال شده است که این تعداد شامل مدیران ارشد که مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی است که مدیران را ارزیابی می‌کنند. طی این ارزشیابی، ۶۴۱ مدیر ارشد شهرداری تهران مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند.

در ارزشیابی سال ۱۳۹۸ مدیران شهرداری تهران، تعداد ۵۹۵۱ پرسشنامه به روش‌های خودارزیابی، ارزیابی مافوق، همتراز، زیرمجموعه، حراست، بازرسی و منابع انسانی تکمیل خواهد شد و مدیران شهرداری تهران بر اساس ۱۰ مولفه مدل شایستگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتایج آن در اواخر اسفند ماه اعلام خواهد شد.

ارزشیابی امسال مدیران شهرداری نسبت به سال گذشته تفاوت‌های شکلی و ماهوی پیدا کرده است؛ از جمله تغییر مدل شایستگی و ابعاد شایستگی ارزیابی‌شده است. همچنین برخی شاخص‌های عملکرد نظیر انتصاب بانوان و جوانان با اعمال ضرایبی، در ارزیابی عملکرد فردی مدیران تأثیرگذار است.

کد خبر 487711
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha