معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۱ از تکمیل و بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شهری منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

مناسب سازی معلولان

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: محمد علی شاه حسینی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود:« محوریت کار مدیریت شهری در تهران از ابتدای سال جاری تا کنون برمبنای توجه به انسان محوری و ارتقای کیفیت زندگی مردم تعریف شد بر این اساس اجرای پروژه های مناسب سازی فضای شهری منطقه ۱۱ برای بهره مندی بیشتر معلولان، سالمندان و ... در دستور کار حوزه معاوت فنی و عمران شهرداری منطقه قرار گرفت تا بستر تساوی برخورداری از حقوق شهروندی در بین تمام افراد جامعه فراهم شود. »
او ادامه داد:« به این منظور کوشیدیم با اجرای پروژه های مناسب سازی و ایجاد زیرساختهای لازم شرایطی را فراهم آوریم که جامعه معلولان هم امکان حضور و تردد در سطح معابر شهری منطقه ۱۱ را داشته باشند و بتوانند همچون افراد عادی از امکانات شهر بهره مندی شوند. »
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۱ با تاکید بر ضرورت تامین شرایط کسب استقلال نسبی و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه با اجرای این پروژه ها اظهار داشت:«‌عملیات مناسب سازی ساختمان های اداری شهرداری، بوستان امیریه، بوستان مهر، مناسب سازی سرای محله سلامت و خیابان کارگر جنوبی حدفاصل خیابان جمهوری تا چهار راه لشکر به متراژ ۳۱۰۰ متر از جمله اقداماتی بوده که طی یک سال گذشته  ر سطح منطقه ۱۱ اجرایی شده و  تا پایان اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید. »
علاوه بر اجرای پروژه های مناسب سازی معابر شهری در منطقه ۱۱ حوزه معاونت فنی و عمران منطقه پروژه تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر مناطق را نیز اجرا کرده است شاه حسینی در این باره گفت:« به منظور ارتقای کیفی منظر شهر و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه پروژه های تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر در خیابان های جمهوری، مولوی، ابوسعید و ... در شریان های درجه یک و دو منطقه به اجرا در آمد و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها ضمن جلوگیری از خرابی وسایل نقلیه ناشی از دست اندازها  شاهد کاهش تصادفات، کاهش آلودگی هوا، کاهش اتلاف منابع و انرژی و کاهش آلودگی بصری  در منطقه باشیم. »
 

کد خبر 487674

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha