غیبت همزمان ۶ بازیکن سپاهان در تمرین دیروز این تیم باعث نگرانی هوادارانشان شده بود.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز از باشگاه سپاهان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ۶ بازیکن این تیم همزمان به دلیل علائم مشکوک به کرونا در تمرینات این تیم شرکت نکرده  اند. موضوعی که نه تنها باعث نگرانی هواداران این تیم بلکه باعث اضظراب در جامعه به دلیل فراگیری آن شده بود.

اما تنها چند ساعت بعد از این ماجرا بازیکنان این تیم در فضای مجازی از سلامت خود خبر دادند و مدیر رسانه ای سپاهان طی اظهار نظری جالب اعلام کرد ۶ بازیکن سپاهان تنها علائم سرماخوردگی داشته اند که همزمان در تمرینات این تیم شرکت نکرده اند.«پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد و علائم آنها محدود به سرماخوردگی است که ان‌شاالله با رعایت نکات بهداشتی و پشت سرگذاشتن روند درمانی، حال آنها هرچه زودتر مساعد می‌شود و به تمرینات تیم باز می‌گردند.»

در روزهایی که برای مقابله با این ویروس سمج بیشتر از هر چیزی نیاز به امید و روحیه است شاید بهتر باشد از رسانه ای شدن هر خبری که می تواند باعث اضطراب بیشتر مردم شود جلوگیری کنیم. فاصله بین دو خبری که از سوی باشگاه سپاهان منتشر شد تنها چند ساعت بود که می شد همان خبر اول هم منتشر نشود.

هواداران سپاهان بعد از ماجرای دیدار برابر پرسپولیس نقدهای جدی به عملکرد مدیران این باشگاه و امیر قلعه نویی داشتند و شاید حالا از خود بپرسند دلیل انتشار این خبر از سوی باشگاه و تکذیب سریع آن چه میتواند باشد.

اگرچه این روزها ادعاهای زیادی مبنی بر آمار بالاتر تعداد مبتلایان به کرونا وجود دارد اما راه مقابله با این بی اعتمادی قطعا شرکت در مسابقه  افزایش  فله ای  و حدس وگمانی تعداد مبتلایان هم نیست.

کد خبر 487603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha