هند در راستای مقابله با ویروس کرونا تمامی پروازهای هواپیمای جمهوری اسلامی به آن کشور را ممنوع کرد.

ايران‌اير

به گزارش همشهری آنلاین، تعلیق پروازها از ایران به کشورهای مختلف مدتی است شروع شده است. تا کنون پروازهای ایرانی به ترکیه، عراق، کویت، گرجستان، تاجیکستان، امارات، قطر، ترکمنستان، عمان و بحرین ممنوع شده بود. هند نیز به جمع این کشورها پیوست.

به گزارش تسنیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: « به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر بمبئی می‌رساند، با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان طی بخشنامه‌ای از تاریخ ۷ اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مسئولان شعبه "هما" در هندوستان طی نامه‌ای درخواست انجام سه پرواز فوق‌العاده در روزهای ۹، ۱۲ و ۱۵ اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران و بازگشت هموطنان ایرانی به کشور به سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان ارائه کرده‌اند اما تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

در صورت موافقت با انجام این سه پرواز فوق‌العاده، در مسیر تهران به بمبئی، فقط مسافران هندی و مسافران ایرانی با ویزای اقامت هند و ویزای دانشجویی به شرط نداشتن بیماری پذیرش خواهند شد و در مسیر بمبئی به تهران نیز فقط مسافران ایرانی پذیرش خواهند شد.

کد خبر 487453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر RO ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    چین نباید میرفت که رفت