افزایش ۳۰ درصدی حق جذب پرسنل ثابت شهرداری تهران از اول اسفند اعمال شد.

شهرداري تهران

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس ابلاغ وزارت کشور مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان ثابت شهرداری‌ها که به تصویب هیات دولت رسیده بود؛ احکام افزایش حق جذب پرسنل ثابت شهرداری تهران صادر شده و در میز کار الکترونیکی مشمولین قرار گرفته است. این افزایش از اول اسفند ماه اجرا می شود.

افزایش حق جذب کارکنان شهرداری های سراسر کشور که با حمایت و تاکید شهردار تهران در جلسات هیات وزیران مطرح شده بود در نهایت با تصویب هیات وزیران (۲۷ بهمن ۹۸) و ابلاغ اخیر وزارت کشور، از اول اسفند اجرایی شده است.

فرآیند تهیه و صدور احکام افزایش حق جذب کارمندان ثابت شهرداری تهران از پنجم اسفند آغاز شده و هم اکنون، احکام مربوطه صادر شده و در میز کار الکترونیکی کارکنان مشمول قرار گرفته است. کارکنان ثابت شهرداری می توانند نسبت به چاپ و دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس تصمیم معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، سایر احکام کارگزینی که تاریخ اجرای آن از اول اسفند ۹۸ به بعد بوده و حکم مربوطه صادر شده است؛ متعاقب صدور حکم افزایش حق جذب، نیاز به تهیه حکم اصلاحیه دارند که به مرور نسبت به تهیه حکم اصلاحیه آن اقدام خواهد شد.

کد خبر 487442
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha