چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بر خلاف تصور عمومی مردم انتقال ویروس کرونا از طریق مصرف نان امکان‌پذیر نیست و شهروندان بدون نگرانی این ماده غذایی را مصرف کنند.

نان لواش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسن براتی زاده اظهار داشت: هیچ مشکلی از نظر مصرف مواد غذایی وجود ندارد و نظارت های ما با جدیت و حساسیت بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به نگرانی مردم از احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق مصرف نان، افزود: مصرف مواد غذایی پخته شده و حرارت دیده نظیر نان، جای نگرانی وجود ندارد و مردم می توانند با خیال راحت آنرا مصرف کنند.

وی بر حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه اخبار نادرست و شایعات در فضای مجازی، ترس و نگرانی مردم را دوچندان کرده است.

براتی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان اطلاعات درست را از سایت های معتبر وزارت بهداشت پیگیری کرده و برای رفع ابهامات و نگرانی در خصوص این بیماری نیز از همکاران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کمک بگیرند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، تا کنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس در این استان گزارش نشده است.

کد خبر 487275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    وقتي نانوايي ها كوچكترين اصول بهداشتي يعني شستن دست رو رعايت نميكنن و با دستي كه پول ميگيرن نان ميدن،ويروس كرونا منتقل نميشه؟