معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که تست‌های مربوط به کرونا به هیچ عنوان جلوی در ِ منازل انجام نمی‌شود.

سرهنگ

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که عده‌ای شیاد و کلاهبردار به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی مراجعه می‌کنند و با مواد بیهوشی ساکنان را بیهوش می‌کنند و اقلام ارزنده خانه‌ها را به سرقت می‌برند.

در پی انتشار این خبر، سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ برابر بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزارت بهداشت هیچ‌گونه تست مربوط به بیماری کرونا در مقابل در منازل انجام نمی‌شود و اگر شهروندان با چنین مواردی روبه‌رو شدند، باید بدانند که این مراجعات از سوی وزارت بهداشت و دستگاه‌های مجری نیست.

سرهنگ ناصری‌نژاد با بیان اینکه تاکنون گزارشی از چنین اقدامی در مراکز پلیس پیشگیری تهران بزرگ ثبت نشده است، خاطرنشان کرد:‌ اما در صورتی که شهروندان با چنین مواردی روبه‌رو شدند، لازم است که اولا بدانند چنین مراجعاتی از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد و نباید در را به روی آنها باز کنند و ثانیا حتما موضوع را از طریق تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 487246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha