معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت تاکید کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمام تالارهای پذیرایی موظف به بازگرداندن مبلغ بیعانه برای موارد لغو مراسم هستند.

تالار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برخی افراد که برای مراسم خود اقدام به رزرو  تالار کرده بودند، تصمیم به لغو این مراسم گرفته‌اند که در این خصوص طی نامه ای به اتاق اصناف ابلاغ شد که اتحادیه تالارداران موظف هستند کل مبلغ بیعانه ای که برای رزرو دریافت کرده‌اند را بازگردانند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: مدیران تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

  • شرط ادامه فعالیت تالارها

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران نیز اعلام کرد: تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تاکنون بخشنامه‌ای در رابطه با اجرا نشدن مراسم‌ در تالارها به دستش نرسیده است.

خسرو ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه تالارهای پذیرایی زیر نظر وزارت بهداشت هستند و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: اخیرا بخشنامه‌ای مبنی بر لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی به واحدهای صنفی ابلاغ کردیم.

ابراهیمی‌نیا با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی از جانب مهمانان سالن‌ها، گفت: اخیرا در مواردی شاهد کنسل کردن مهمانی‌ها از جانب خود مردم بودیم، اما اطلاع دقیق از تعداد کنسلی‌ها در دسترس نیست.

  • مردم جاهای شلوغ نروند

اما رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در حالی از ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی سخن گفته که مسئولان و کارشناسان بهداشت تاکید دارند مردم هرگز به جاهای شلوغ و پرازدحام نروند.

از زمان شیوع کرونا در ایران تا دیروز (۶ اسفند) ۹۵ نفر به این ویروس مبتلا و ۱۵ نفر جان باخته‌اند.

کد خبر 487153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha