مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار ماسک از طریق داروخانه هلال‌احمر میان شهروندان قمی توزیع‌ شده است.

ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گل‌فشان افزود:هلال‌احمر بسته‌های ۱۰۰ هزارتایی ماسک سفارش داده که به‌محض دریافت محموله، این بسته‌ها در داروخانه هلال‌احمر بین شهروندان توزیع می‌شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم ادامه داد: ماسک‌ها به‌منظور ایمن‌سازی بیشتر مردم در مواجهه و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توزیع می‌شود و به‌هیچ‌وجه محموله‌های رسیده در انبار نمی‌ماند، بلکه بلافاصله میان شهروندان در حال توزیع است.

گل‌فشان یادآورشد: با توجه به افزایش تقاضای ماسک، درخواست‌ها برای تامین این کالا کمی با تاخیر مواجه می‌شود، ۳۰۰ هزار ماسک از استان تهران درخواست شده است و امیدواریم در روزهای آینده وارد قم شود.

ماسک ۳ لایه در داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان هم‌اکنون موجود است و داروخانه موظف است با قیمت ۵۰۰ تومان ماسک‌ها را در اختیار عموم همشهریان قرار دهد.

همشهریان همه‌روزه تا ساعت ۲۱ می‌توانند جهت دریافت ماسک به داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کنند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

با افزایش موارد فوتی و ابتلای به بیماری کرونا در قم چند تن از مراجع تقلید با صدور پیام‌های ویدئوی، عمل به توصیه‌های پزشکی ازجمله عدم حضور در اجتماعات را حجت شرعی خوانده و خواستار رعایت آن از سوی شهروندان شدند.

کد خبر 486872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha