سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از موکول شدن زمان برگزاری سی و سومین دوره این رویداد فرهنگی به پس از ماه مبارک رمضان ۹۹ خبر داد.

نمايشگاه كتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار در این باره گفت: از آنجا که هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ایجاد فضایی آرام و دلنشین و محیطی فرهنگی برای دوستداران و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی و از سوی دیگر تقویت چرخه اقتصادی نشر است، شورای سیاستگذاری تاریخ ۲۶ فروردین ۹۹ را برای برگزار کردن نمایشگاه کتاب مناسب ندانست.

سخنگوی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران افزود: بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری، زمان برپایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد. درباره زمان دقیق برپایی نمایشگاه هم در جلسه‌های آینده شورا تصمیم‌گیری می‌شود.

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی با اشاره به همکاری و مشارکت سازمان‌ها و نهادها در برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: با وجود آغاز شدن فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه سی و سوم از هفته‌های پیش، این معاونت در اقدام‌های آینده خود تابع تصمیم‌های وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

کد خبر 486856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    ،بعد از ماه رمضان خرداد ماه هم گرما و عید فطر و رحلت امام خمینی هست زمان مناسبی برای نمایشگاه کتاب نیست.