سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی، آتش‌سوزی در یک گلخانه در مبارکه و انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان شش نفر کشته و پنج تن مصدوم برجای گذاشت.

حادثه

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان سه‌شنبه ششم اسفند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در گلخانه‌ای در جنب قند دهسرخ مبارکه به اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد که دو واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه و به دلیل سوختگی کامل بدن، ۵ مرد که احتمال می‌رود از اتباع کشور افغانستان باشند جان خود را از دست دادند که پیکر آن‌ها غیرقابل شناسایی است.

وی همچنین درباره واژگونی کامیون حامل میلگرد و تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی اصفهان در ساعت ۳ بامداد امروز بیان کرد: یک مرد در این حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز دچار مصدومیت و به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت بروز این حادثه در دست بررسی توسط پلیس راه است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان، روبه روی شرکت کافی‌کولا در ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه بامداد امروز موجب سوختگی ۱۵ درصدی ۲ مرد شد که توسط واحدهای امدادی اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) شهر اصفهان منتقل شدند.

کد خبر 486755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha