سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت: غیرممکن ۷» که قرار بود در شهر ونیز آغاز شود، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا به تعویق افتاد.

تام كروز در ماموريت غيرممكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کامپلکس، استودیو پارامونت اعلام کرد برنامه فیلمبرداری سه هفته‌ای پروژه پرهزینه هفتمین «ماموریت: غیرممکن» در شهر ونیز تحت تاثیر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا تا مدت نامعلوم به تاخیر افتاده است. مسئولان محلی ونیز تمام برنامه‌های گروهی و گردهمایی‌ها را از ترس شیوع بیشتر کرونا متوقف کرده‌اند.

کشور چکمه‌ای ایتالیا تا پیش از روز جمعه فقط سه مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشت اما در سه روز گذشته این آمار به ۲۱۵ بیمار رسید و شش نفر هم قربانی کرونا شده‌اند. هر چند مدیران پارامونت دلیل اصلی توقف تولید «ماموریت: غیرممکن» را دستور مقام‌های محلی ونیز اعلام کرده‌اند اما به نظر می‌رسد ترس از مبتلا شدن بازیگران و عوامل گروه به ویروس مرگبار و مرموز کرونا هم در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده است.

بازیگران سرشناس این پروژه هالیوودی از جمله تام هنکس و تمام گروه تولید به خانه‌های خود رفته‌اند و قرار است با عادی شدن شرایط در ایتالیا، فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن ۷»‌ از سر گرفته شود. پارامونت علاوه بر تعویق تولید این فیلم، ناچار شد اکران عمومی «سونیک خارپشت» را در چین به تاریخی دیگر منتقل کند؛ زمانی که روند ابتلای مردم در این کشور به ویروس کرونا رو به کاهش برود.

کد خبر 486741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha