خیّرانی را سراغ داریم که بخشی از ثروت خود را صرف امورخیرخواهانه مانند ساخت مسجد، مدرسه، تهیه جهیزیه و... می‌کنند که امری بسیار پسندیده است. دکتر «مسعود مردانی» عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت اعتقاد دارد در شرایط کنونی که کشورمان با شیوع بیماری کرونا روبه روست هیچ فعالیت خیرخواهانه‌ای مهم‌تر از مقابله با بیماری کرونا نیست.

كرونا

همشهری آنلاین/ مریم قاسمی: عضو کمیته کشوری بیماری‌های عفونی وزارت بهداشت تأکید می‌کند که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت افراد نیکوکار هستیم و مقابله با کرونا مثل مدرسه‌سازی و امور خیریه دیگر مهم‌ است. باید برای حفظ جان شهروندان همت بیشتری داشته باشیم تا این وضعیت بهبود پیدا کند.

مردانی اضافه می‌کند با توجه به اینکه یکی از مراکز درمانی برای قرنطینه و درمان بیماران مشکوک به کرونا در منطقه۱۸ واقع شده به نیکوکارانی که علاقه‌مند به یاری و کمک مردم هستند پیشنهاد می‌کنم بخشی از کمک‌های خود را صرف تهیه ملزومات و تجهیزات مربوط به کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا کنند و این اقلام را به مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان شهدای یافت‌آباد اهدا کنند تا بین شهروندان توزیع شود. همچنین نیکوکاران می‌توانند با ۱۹۰ تماس بگیرند و بسته‌های بهداشتی اهدایی شامل ماسک، الکل و... را به مراکز درمانی تحویل دهند. امیدواریم به همت نیکوکاران و کمک مسئولان این بیماری کنترل و ریشه‌کن شده و وضعیت به حالت عادی برگردد.»

کد خبر 486580
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha