نماینده مردم قم در حاشیه جسله علنی امروز دوشنبه ۵ اسفند مجلس به خبرنگاران گفت طی دو هفته اخیر ۵۰ نفر در قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند و دولت در این زمینه پنهان‌کاری کرده و عملکردش طی این مدت ضعیف بوده است در حالی که معاون وزیر بهداشت ساعتی پیش اعلام کرد: فوت ۵۰ نفر را تکذیب می‌کنیم.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، ایرج حریرچی گفت: هیچ‌کس صلاحیت اعلام اخبار در این زمینه را ندارد.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌های خارجی تعداد افراد فوت شده را  اعلام می‌کنند و من جواب آن‌ها را نمی‌دهم، گفت: اما اگر از افراد دلسوز داخلی کسی ادعایی در این زمینه دارد، باید با یک نامه رسمی و محرمانه اسامی را اعلام کنند. نماینده قم نیز باید به ما رسمی و محرمانه اسامی را اعلام کنند اگر تعداد فوت شدگان نصف این آمار هم باشد من استعفا می‌دهم. ما به خاطر تشویش اذهان عمومی کوتاه نمی‌آییم.

  • آخرین آمار مبتلایان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت نیز اظهارات نماینده قم درباره وجود ۵۰ فوتی در قم را تکذیب کرد و درباره آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا گفت: طبق آمار ارائه‌شده تا پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۵ اسفند) تعداد ۱۸ نفر در استان های مختلف مبتلای جدید به کرونا ویروس جدید شناسایی شدند که از این تعداد هشت نفر در استان قم، یک مورد در استان همدان، سه مورد در تهران، دو مورد در مرکزی، دو مورد در استان اصفهان و دو نفر در گیلان مبتلای جدید به کرونا ویروس شناسایی شده است. همچنین از این ۱۸ نفر چهار نفر متاسفانه جان باخته اند.

وی افزود: با این حساب شمار مبتلایان کرونا ویروس مجموعا به ۶۱ نفر و مجموع فوتی‌ها به  ۱۲ نفر رسید.

کد خبر 486526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha