سپاهان در روز بد فوتبال ایران سناریوی خود را پیاده کرد تا دیدار با پرسپولیس برگزار نشود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، وقتی بیانیه سپاهان مبنی بر تعویق بازی با پرسپولیس منتشر شد به راحتی می‌شد پیش بینی کرد سناریویی از پیش طراحی شده از سوی مدیریت این باشگاه برای عدم برگزاری این بازی طراحی شده است و مضحک ترین دلیل باشگاه یعنی ازدحام جمعیت در مقابل هتل محل اقامت این تیم  خنده‌دارترین بخش این سناریو بود، دلیلی که هیچ عقل سلیمی آن را باور ندارد. در این باره در روزهای آینده بیشتر خواهیم نوشت. در روز جنجالی فوتبال ایران استقلال و شهر خودرو با نتایج مشابه دو بر یک رقبای خود را شکست دادند.

 دیدار دو تیم استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این بازی محمد دانشگر(۲۹) با ضربه سر و وریا غفوری (۵۲) از روی نقطه پنالتی برای استقلال و دارکو بییدوف (۴۸) با ضربه سر برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. استقلالی‌ها با این برتری ۳۶ امتیازی شدند و به دلیل گل‌ زده بیشتر نسبت به سپاهان جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند (۶۹- فرشید اسماعیلی)، علی دشتی (۵۲- مهدی قائدی) و ارسلان مطهری (۸۱- محمد بلبلی)

ترکیب ذوب‌آهن: مهدی خلیل، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر (۷۱- مجتبی حقدوست)، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و دارکو بییدوف

  •  مجیدی: قول می‌دهم در آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم

 فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی اصلاً خوب نبود. با توجه به اینکه تیم حریف ۱-۴-۵ بازی می‌کرد، کیفیت بازی را پایین می‌آورد و ما هم در نیمه دوم دچار مشکل شدیم. من از نتیجه بازی طبیعتاً راضی هستم، اما از کیفیت بازی اصلاً راضی نیستم.

وی در واکنش به تصویری از یک کودک استقلالی که از شکست این تیم مقابل الاهلی عربستان ناراحت بود و گریه می‌کرد گفت: من هم این فیلم را دیده‌ام. قبلاً هم گفته‌ام، نه فقط من، بلکه تمام بازیکنان و بچه‌های تیم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بتوانیم نتیجه بگیریم و تیم به موفقیت برسد. ما هم از این مسئله و شکست ناراحت هستیم، اما به هواداران قول می‌دهم در آخر فصل همه آنها را خوشحال کنیم.

کد خبر 486350

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha