حسین نوش‌آبادی، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های پیشوا ورامین و قرچک در مجلس یک‌شنبه چهارم اسفند با ائمه جمعه ورامین و قرچک دیدار کرد.

نماینده قرچک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، حسین نوش‌آبادی یکشنبه ۴ اسفند با ائمه جمعه شهرستان‌های ورامین و قرچک، استان تهران دیدار کرد.

آیت‌الله مرتضی محمودی، امام‌جمعه ورامین در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای حسین نوش‌آبادی ایشان را فردی با تجارب بسیار مفید در سطوح عالی ملی و بین‌المللی کشور برشمرد که می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات مردم بهره گیرند.

محمودی با اشاره به حضور مردم در دوم اسفند در پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: باید از مردم شهرستان و کشور که در انتخابات حضور پیدا کردند تشکر ویژه‌ای بکنیم چراکه امسال با شرایط خاصی مواجه بودیم و بنابراین انصافاً با در نظر گرفتن این شرایط که در آن هستیم مشارکتی خوبی را شاهد بودیم.

امام‌جمعه ورامین گفت: از کسانی هم که در این انتخابات شرکت نکردند تشکر می‌کنم و امیدوارم هر جا هستند، سربلند باشند، نمایندگان منتخب، نمایندگان همه مردم هستند، چه آن‌هایی که رأی دادند و چه آن‌هایی که رأی ندادند.

وی با تشکر از همه گروه‌ها، احزاب و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: تشکیل این فضا ناشی از دست‌به‌دست هم دادن تمام گروه‌ها بود تا زمینه برای مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی، امام‌جمعه قرچک نیز در این دیدار گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد فردی متدین، انقلابی و ولایتمدار را به‌عنوان نماینده خود در خانه ملت برگزیدند که امیدواریم باروحیه جهادی وی مشکلات منطقه به‌صورت جدی پیگیری و حل شود.

اسماعیلی افزود: انتخابات تمام شد و بنابراین اگر دوستان می‌خواهند فارغ از نگاه ملی و بین‌المللی در شهرستان مؤثر باشند، باید با وحدت و انسجام درصدد رفع مشکلات موجود باشند چراکه امروز وقت عملکردهای جناحی تمام‌شده و وقت کار، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و جهادی حرکت کردن است.

کد خبر 486219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha