«بهارستان» عنوان پنجمین رویداد بزرگ نوروز ۹۹ است که به همت معاونت فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا می‌شود. قرار است با مشارکت هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در این رویداد بزرگ و ارائه آثار هنری خلاق، بهار پایتخت زیباتر شود.

تخم‌مرغ رنگي

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: رویداد بهارستان امسال به گفته «فرزاد طالبی» معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، با محوریت خیابان ولی‌عصر(عج) شکل می‌گیرد: « بخش اعظمی از کارهای زیباسازی و اکران آثار هنری در این محدوده از شهر تهران انجام خواهد شد.»
طالبی با اشاره به سلیقه شناسی شهروندان می‌گوید: « امسال اطلاعاتی از سلایق شهروندان به دست آورده‌ایم و تلاش کردیم با مشارکت هنرمندان، آثار هنری ارائه شده متناسب با سلیقه و نظر شهروندان باشد.»
به گفته او ۲۲ میدان مهم و پرتردد پایتخت از جمله میدان راه آهن، ولی‌عصر(عج)، هفتم تیر و انقلاب مهم‌ترین نقاطی هستند که سازمان زیباسازی شهر تهران تمرکز ویژه‌ای روی آنها خواهد داشت.
طالبی به آثار هنری خلق شده در بهارستان ۹۹ اشاره و عنوان می‌کند: « آذین بندی معابر، نقاشی روی دیوارها و فضاهای محلی، نصب آثار حجمی و استفاده از آثار خطاطی و نقاشی‌های ویژه روی بنرها کارهایی است که در رویداد بهارستان از اواخر اسفند در تهران انجام می‌شود.»
 

کد خبر 486134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha