کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه فیلم کره‌ای برنده اسکار، بت میدلر در یک توییت گزنده پاسخ او را داد.

بت ميدلر و دانلد ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیلبورد، دانلد ترامپ روز پنجشنبه در سخنرانی در جمع هواداران خود در کلرادو از اهدای اسکار بهترین فیلم به «انگل» به شدت انتقاد و این فیلم تولید کره جنوبی را تلویحا «کوفتی» توصیف کرده بود. رئیس جمهوری آمریکا خواستار تولید و نمایش دوباره فیلم‌هایی چون «بر باد رفته» شد و البته اعتراف کرد هیچ‌چیز از «انگل» به کارگردانی بونگ جون-هو نفهمیده است.

اندکی بعد، حساب توییتری شرکت نئون به عنوان تهیه‌کننده «انگل» در یک جمله ساده دلیل نفهمیدن فیلم را توضیح داد؛ اینکه ترامپ بلد نیست زیرنویس‌های برنده اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردان امسال را بخواند. «انگل» که بهار امسال جایزه نخل طلا را هم از جشنواره کن برده بود، در دو رشته بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی جایزه اسکار را از آن خود کرد.

حالا نوبت به بت میدلر، آهنگساز و خواننده و بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی رسید تا یک پاسخ دندان‌شکن دیگر به ترامپ بدهد. این کمدین ۷۴ ساله در توییتر خود نوشت: «ترامپ در سخنان خود از اسکار بردن «انگل» شکایت کرده است. من بیشتر از این ناراحتم که یک انگل به کاخ سفید راه یافته است!»

این توییت ستاره هالیوودی با بیش از ۱.۸ میلیون دنبال‌کننده تا لحظه انتشار خبر حدود ۶۰ هزار لایک گرفته و بیش از ۱۰ هزار بار ریتوییت شده است. میدلر از مخالفان و منتقدان جدی و پیگیر ترامپ از ابتدای ورود او به کاخ سفید بوده است.

کد خبر 485773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha