رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با همکاری مردم استان فارس و رعایت نکات ایمنی تاکنون ‌هیچ موردی از ابتلا به ‌ویروس کرونا در این استان تایید و ثبت‌ نشده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ‌همه توان خود در این زمینه در حال فعالیت است.  

کرونا -

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، مهرزاد لطفی در ‌حاشیه نشست بررسی روند اقدامات در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا جدید اعلام‌ کرد: با ‌توجه ‌به این‌که حجم ‌شایعات ‌درباره این‌ مساله بسیار زیاد است، از اهالی استان فارس خواهشمندم با رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارهای دانشگاه علوم ‌پزشکی و وزارت بهداشت، از توجه به مطالبی که از منابع نامشخص صادر می‌شود و فقط به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند یا بازنشر این مطالب ‌خودداری کنند.

دکتر لطفی در مورد طرح مطالبی پیرامون درخواست تعطیلی مدارس از سوی دانشگاه نیز پاسخ داد: این‌ یک موضوع فقط یک ‌شایعه است و تاکنون چنین درخواستی از سوی ‌مسئولان ‌دانشگاه مطرح نشده است.

این مقام مسئول افزود: در صورتی‌که در مورد هر موضوعی در مورد این بیماری در دانشگاه و سایر مراجع تصمیم‌گیری استان تصمیم‌گیری شود، مواضع مسئولان‌ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استان فارس از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رئیس کارگروه پدافند غیرعامل‌ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از مردم‌ می‌خواهم توصیه‌های بهداشتی که از مراجع رسمی مانند سایت ‌اینترنتی دانشگاه منتشر می‌شود را جدی گرفته و ‌به آنها عمل ‌کنند تا به مدد خداوند بتوانیم با مشارکت همه مردم از این مشکل ‌نیز عبور کنیم.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پی انتشار برخی اخبار غیرواقعی حوزه سلامت فارس در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد: مردم می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات و اخبار حوزه سلامت فارس و موضع‌گیری‌های مسئولان دانشگاه، به سایت رسمی دانشگاه به آدرس sums. ac. ir مراجعه کنند.

کد خبر 485769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha