رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: با اتمام شمارش آراء شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار نفر راه یافته به مجلس از چهار حوزه انتخابیه استان مشخص شدند.

انتخابات مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد ترحمی بهابادی میزان مشارکت شهروندان یزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ۴۸.۱ درصد اعلام کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس آتی در چهار حوزه انتخابیه در همین مرحله مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر محمدصالح جوکار بیشترین میزان آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کرد و در حوزه انتخابیه تفت و میبد سیدجلیل میرمحمدی میبدی از سایر رقبا پیشی گرفت و موفق به کسب بیشترین آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد.

ترحمی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا دشتی اردکانی موفق به کسب اکثریت آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد و در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز محمدرضا صباغیان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس دهم با کسب اکثریت آراء برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم انتخاب شد.

وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخابات استان در ساعات آتی اعلام می شود.

استان یزد در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است.

کد خبر 485764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha