در ادامه دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های لایپزیگ و آتالانتا با برتری مقابل تاتنهام و والنسیا شانس صعود خود را برای رفتن به یک چهارم نهایی افزایش دادند.

لایپزیک

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال  لایپزیگ تیم شگفتی ساز این فصل بوندس لیگا در لیگ قهرمانان اروپا نیز این موفقیت را تداوم بخشید ودر مصاف با تاتنهام  با پنالتی ورنر در دقیقه ۵۸ به برتری یک - صفر رسید. از نکات مهم این دیدار غیبت چند ستاره سرشناس تاتنهام  مصدومیت و اعتراض شدید دله آلی به تعویضش در دقیه ۶۵ رو نیمکت بود که ابتدا بطری آب و سپس کفشش را محکم به زمین کوبید و بار ها نیز این تصویر از سوی شبکه های ماهواره ای پخش شد. در این دیدار هوگو لوریس دروازه بان و کاپیتان تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تاتنهام برای بازی برگشت کار بسیا دشواری را درپیش خواهد داشت وشاید نایب قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا  خیلی زود از گردونه رقابت ها خارج شود.

در بازی دیگر این مرحله  آتالانتا در ادامه شگفتی‌سازی‌هایش در ورزشگاه سن‌سیرو چهار بریک والنسیا را برد و به صعود نزدیک شد. هاتبوئر در دقیقه ۱۶ و ایلیسیچ در دقیقه ۴۲ برای آتالانتا گل زدند و این تیم با برتری ۲ - صفر به رختکن رفت. روند خوب میزبان در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم ۲ بار دیگر توسط فرولر در دقیقه ۵۷ و هاتبوئر در دقیقه ۶۲ به گل رسید. والنسیا با تنها گل چریشف در دقیقه ۶۶ از اختلاف کاست  و در نهایت آتالانتا به برتری ۴ - یک دست یافت.

کد خبر 485482

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha