چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی به صدور اخطاریه شماره ۱۷ این اداره کل نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار داد.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی صابری، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ بهمن از تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان خبرداد و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده بارش برف و باران توام با وزش باد در همه مناطق استان به ویژه جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.  

وی گفت: تغییرات دمایی نامحسوس خواهد بود، لغزندگی، کولاک برف، مه گرفتگی، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.  

صابری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین صفر تا ۴ درجه بالای صفر در نوسان بوده،  تکاب با ۶ درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با ۷ درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.  

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان ادامه داد: شهروندان از کوهنوردی و تردد در ارتفاعات خودداری کنند، هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و با رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.  

کد خبر 485300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha