به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایسنا، نخستین دوره این رویداد در سال ۱۳۹۴ در دانشگاه اصفهان برگزار شد. اهداف برگزاری پنجمین کنفرانس بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها، ارائه پژوهشهای مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه بازیهای رایانهای است.
توسعه بازیهای جدی (آموزشی، درمانی، تبلیغی و...)، آسیبشناسی و آیندهپژوهشی صنعت بازیهای رایانهای ملّی و نگاه ویژه این رویداد بازیهای درمانی از دیگر اهداف این کنفرانس است.
این رویداد شامل سخنرانیهای کلیدی، پنلها و کارگاههای تخصصی حوزههای متنوع مرتبط با بازیهای رایانهای، نشستهای تخصصی و ارائه مقالات در زمینههای مختلف از جمله مهندسی کامپیوتر، روانشانسی، جامعهشناسی، هنر، حقوق، مدیریت اقتصاد، فقه، علوم سیاسی، روانپزشکی، توانبخشی، مهندسی پزشکی و... است.
در کنار برگزاری این رویداد، جذب سرمایه برای بازیسازان نیز انجام خواهد شد.
محورهای اصلی کنفرانس علوم کامپیوتر و نرمافزار است و همه محورهای مرتبط با ابعاد فنی و هنری و اجتماعی بازیهای رایانهای از جمله محورهای این کنفرانس بینالمللی است و همه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.
نظر شما