مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

معاون امورحمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ایلام گفت: به زنان بی‌سرپرست مددجویی که ازدواج مجدد داشته‌اند، به مدت یکسال مستمری پرداخت می‌شود.

زنان مددجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبیب جعفرزاده افزود: علاوه بر این پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به زنان بی‌سرپرستی که ازدواج مجدد داشته‌اند یکی از خدمات حمایتی و تشویقی این نهاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۳۱ مددجوی زن که ازدواج مجدد داشته‌اند از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد برخوردار شده‌اند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: این افراد در صورت داشتن تقاضا برای ایجاد شغل می‌توانند از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برخوردار شوند.

جعفرزاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار زوج مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد کمک‌هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: به این تعداد زوج در مجموع ۴۲ میلیارد ریال کمک‌هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است.

جعفرزاده گفت: تأمین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از زمان تأسیس این نهاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است، از این طریق سالانه به صدها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک‌هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود و هم‌اکنون تعداد زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

جعفرزاده اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های مددجو یکی دیگر از خدمات این نهاد بوده و این مشاوره‌های قبل از ازدواج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به همه زوج‌های مددجو به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می‌کنند.

کد خبر 485265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha