پرسپولیس با اشتباه خط دفاعی خود دو بار بازی برده را با تساوی عوض کرد تا به تنها یک امتیاز از بازی با ضعیف ترین تیم گروه دست یابد

پرسپولیس

همشهری آنلاین-  پرسپولیس در روزی که به نطر میرسید بازی راحتی پیش رو دارد با اشتباه خط دفاعی خود دوبار بازی برده را با تساوی عوض کرد تا به تنها یک امتیاز از بازی با ضعیف ترین  تیم گروه دست یابد. در دوبازی نخست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انسجام تیمی نیم فصل اول این تیم هرگز دیده نمی شود. نوعی به هم ریختگی در دفاع وحمله که در سه بازی آخر تیم یحیی شاهد آن بودیم. با برد التعاون برابر الدحیل حالا بازی برابر نماینده عربستان شاید سخت ترین بازی پرسپولیس باشد. پرسپولیس با این تساوی در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت و برای صعود کار سختی در پیش دارد.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
ورزشگاه اختصاصی شارجه، تماشاگر: 
تیم داوری: داور اصلی: بیت کریستوفر جیمز
کمک اول: آنتون اسکِتنین
کمک دوم: اشلی وارویک بیچام
کمک سوم: جاناتان آدام بارِیرورابر

ترکیب الشارجه:

عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط (۷۲ - ماجد سالم)، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف


سرمربی: عبدالعزیز العنبری

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، جلال حسینی (۴۶- محمدحسین کنعانی زادگان)، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری (دقیقه ۷۴- بشار رسن)، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا (۷۰- آنتونی استوکس)


سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل ها:

پرسپولیس ۱ - الشارجه ۰ (علی علیپور - دقیقه ۱۰): حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و پاس مهدی ترابی در عمق به علی علیپور رسید و این بازیکن با ضربه ای فوق العاده دروازه سرخ ها را گشود.

سپولیس ۱ - الشارجه ۱ (محمد خلفان - دقیقه ۲۵): حرکت کایو از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و ورود او با محوطه جریمه با پاسی از سوی او به خلفان همراه شد و این مهاجم خارجی دروازه را گشود.

پرسپولیس ۲ - الشارجه ۱ (علی علیپور - دقیقه ۲۷): پاس ترابی در بیرون از محوطه جریمه به علیپور رسید و او وارد محوطه شد و با ضربه ای فوق العاده گل دوم را هم به ثمر رساند.

پرسپولیس ۲ - الشارجه ۲ (رایان مندس- دقیقه ۴۵+۱): رایان مندس سمت چپ دفاعی پرسپولیس را به هم ریخت و شجاع خلیل زاده را هم دریبل زد و با شوتی فوق العاده دروازه بیرانوند را باز کرد.

 

کد خبر 485169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد CA ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    0 0
    آقای سردبیر تو دیگه شورش در آوردی دست از سر پرسپولیس بردار پرسپولیس اگه ببره شما بر علیه اش می نویسی