سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمبود ۲۲ قلم دارو در استان خبر داد.

دارو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا نیکبخت اظهار کرد: در استان ۲۲ قلم کمبود دارو  داریم که ۱۸ قلم آن کشوری است و معاونت غذا و داروی دانشگاه باید ۴ قلم دیگر را برای استان پیگیری کند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما در لرستان پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان بوده که این مهم سبب جذب پزشکان متخصص در استان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: امسال موفق شدیم ۸۶ پزشک متخصص را در استان جذب کنیم. تا سال ۹۹ مشکل کمبود پزشکان متخصص استان برطرف شود.

نیکبخت به میزان ورودی و خروجی پزشکان متخصص در استان اشاره کرد و گفت: تعداد ورودی پزشکان متخصص نسبت به خروجی از استان ۲۰ تا ۲۵ نفر بیشتر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بسیاری از پزشکان متخصص استان در کلینیک‌های دولتی به مردم خدمات ارائه می‌کنند که استان از نظر نیروی پزشک متخصص از وضعیت مطلوبی برخوردار است و نیازی نیست مردم برای درمان خود به کلانشهرها بروند و هزینه‌های دوچندان متحمل شوند.

رئیس دانشگاه از راه‌اندازی داروخانه محله پشت بازار خرم‌آباد خبر داد و افزود: معاون غذا و دارو همکاری لازم را داشته تا در کمیسیون مربوطه برای صدور مجوز داروخانه محله پشت بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: برای ایجاد داروخانه متقاضیانی هستند که باید پیگیری‌های لازم برای تایید این افراد انجام شود.

کد خبر 485003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha