مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان از راه‌اندازی بازارچه موقت برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و پیگیری برای بازارچه‌های دائمی خبر داد.

بازارچه بانوان

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان در استان گلستان، فاطمه رضایی از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه‌(س) و گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه افرادی که در برگزاری این مراسم تلاش کردند، گفت: در ۲ سال گذشته سعی کرده‌ایم برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای را برای بانوان در شهرداری گرگان برگزار کنیم که اثر مثبتی بر عملکرد این افراد در حوزه کاری و حتی زندگی شخصی آنها خواهد داشت.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان بیان کرد: در روزهای آینده اردوی تفریحی ویژه بانوان همکار در مجموعه شهرداری برگزار خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: در برنامه‌های پیش‌رو برگزاری همایش‌ها با رویکرد بانوان و خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری پیاده‌روی همگانی، توجه به موضوعات آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی مناسب برای ارائه راهکار در این بخش با مشارکت سایر دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: راه‌اندازی بازارچه موقت برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و پیگیری برای بازارچه‌های دائمی، برگزاری جشنواره «بانوان فاطمی و جبهه مقاومت»، انتخاب کتاب سال ویژه بانوان، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با محوریت خانه‌های فرهنگ نیز در حال اجرا است.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۴۰ عنوان برنامه ویژه حوزه بانوان برنامه‌ریزی و اجرا شده و در ایام گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت زهرا(س) ۱۰ ویژه برنامه توسط دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان برگزار شده است.

کد خبر 484822

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha