الکساندر نوری که به عنوان جانشین کلینزمان هدایت تیم هرتا برلین را برعهده گرفته، در هفته ۲۲ بوندس‌لیگا با تیمش پیروز شد. دورتموند، لایپزیگ، بایر لورکوزن و ولفسبورگ از جمله تیم‌های موفق این هفته بودند.

پادربورن- هرتا
  • بوروسیا دورتموند ۴ - آینتراخت فرانکفورت صفر

رقابت‌های هفته ۲۲ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه ۲۵ بهمن با دیدار بوروسیا دورتموند و آینتراخت فرانفکورت آغاز شد. دورتموند در حضور ۸۰ هزار تماشاگر توانست مهمان خود را ۴ بر صفر مغلوب کند و جای خود در رده سوم جدول را مستحکم سازد.

  • آگسبورگ یک - فرایبورگ یک

تیم‌های آگسبورگ و فرایبورگ نیز در چارچوب پیکارهای هفته بیست و دوم رویاروی هم قرار گرفتند. پیکار نه چندان هیجان‌انگیز دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فرایبورگ و آگسبورگ به ترتیب در رتبه‌های هفتم و یازدهم جدول قرار دارند.

  • هوفن‌هایم ۲ - ولفسبورگ ۳

یکی از دیدارهای تماشایی هفته مصاف هوفن‌هایم و ولفسبورگ بود که با پیروزی ۳ بر ۲ تیم مهمان به پایان رسید. ووت وگهورست، مهاجم ولفسبورگ با زدن هر سه گل تیمش چهره درخشان میدان بود و سهم به‌سزایی در این پیروزی داشت. هوفن‌هایم و ولفسبورگ به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم جدول به سر می‌برند.

  • اونیون برلین ۲ - بایر لورکوزن ۳

بایر لورکوزن این هفته پیروزی مهمی را جشن گرفت. لورکوزنی‌ها که مهمان اونیون برلین بودند، ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دادند و با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کردند. گل پیروزی لورکوزن در این دیدار را کریم بالعربی، ملی‌پوش این تیم لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان به ثمر رساند.

  • پادربورن یک - هرتا برلین ۲

آلکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌تبار که به جای یورگن کلینزمان هدایت هرتا برلین را بر عهده گرفته، بعدازظهر شنبه ۲۶ بهمن به همراه تیمش مهمان پادربورن بود. تیم او توانست با پیروزی ۲ بر یک و کسب سه امتیاز مهم به خانه برگردد. هرتا برلین با این موفقیت به رده ۱۳ جدول ارتقا یافت. پادربورن همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی است.

  • آر بی لاپیزیگ ۳ - وردر برمن صفر

آر بی لایپزیگ که چهار هفته طعم پیروزی را نچشیده بود، این هفته  را با موفقیت پشت سر گذاشت. این تیم در مصاف با وردر برمن اقتدار خود را به نمایش گذاشت و مهمان خود را ۳ بر صفر شکست داد.

  • کلن یک - بایرن مونیخ  ۴

دو تیم بایرن‌ مونیخ و کلن هم در "ورزشگاه راین انرژی" با حضور ۵۰۰۰ هوادار به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با برتری ۴-۱ بایرن به پایان رسید.

در این دیدار و در نیمه اول سه بار دروازه میزبان باز شد که لواندوفسکی در دقیقه ۳، کومان در دقیقه ۵ و سرژ گنبری در دقیقه ۱۲ گلزنی کردند تا نیمه اول ۳-۰ به سود مهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم بار دیگر شاگردان فلیک پیش کشیدند و گنبری در دقیقه ۶۶ بار دیگر گل‌زد تا حساب ۴-۰ شود. در ادامه تنها گل میزبان توسط "مارک ‌اوت" به ثمر رسید تا یکی از گل‌های خورده جبران شود، ولی سودی برای میزبان نداشت و این دیدار در نهایت با حساب ۴-۱ به سود بایرن به فرجام رسید.

با این نتیجه بایرن ۴۳ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در مکان دوم پس از لایپزیگِ ۴۵ امتیازی ایستاد.

در ادامه گلادباخ این هفته ۴ بر یک دوسلدورف را شکست داد و ماینتس و شالکه نیز در آخرین دیدار هفته به تساوی بدون گل رضایت دادند.

  • جدول رده‌بندی

۱- بایرن مونیخ، ۴۶ امتیاز

۲- لایپزیگ، ۴۵ امتیاز

۳- دورتموند، ۴۲ امتیاز، تفاضل گل ۳۱

۴- گلادباخ، ۴۲ امتیاز، تفاضل گل ۱۸

۵- لورکوزن، ۴۰ امتیاز

کد خبر 484764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha