بایر لورکوزن توانست این هفته در دوئلی تماشایی بوروسیا دورتموند را ۴ بر ۳ شکست دهد. ماینتس، آینتراخت فرانکفورت، اونیون برلین و فرایبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

بايرن- لايپزيگ
  • آینتراخت فرانکفورت ۵ - آگسبورگ صفر

رقابت‌های هفته ۲۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۷ فوریه/  ۱۸ بهمن) با دیدار آینتراخت فرانکفورت مقابل آگسبورگ آغاز شد. فرانکفورت در این دیدار خانگی توانست اقتدار خود را به نمایش گذارد و با نتیجه ۵ بر صفر مهمان خود را شکست دهد. تیموتی چنلدر با زدن دو گل یکی از چهره‌های موفق این دیدار بود. آینتراخت فرانکفورت و آگسبورگ به ترتیب در رده‌های ۹ و ۱۲ جدول قرار دارند.

  • بایر لورکوزن ۴ - بوروسیا دورتموند ۳

یکی از پرهیجان‌ترین دیدارهای هفته مصاف بایر لورکوزن و بوروسیا دورتموند بود که با پیروزی ۴ بر ۳ میزبان خاتمه یافت. دورتموند تا دقیقه ۸۱ بازی ۳ بر ۲ از میزبان خود جلو بود، اما لئون بیلی توانست گل تساوی را برای لورکوزن به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد از گل تساوی بایر لورکوزن بود که لارس بندر توانست گل چهارم تیمش را به ثمر رسانده و پیروزی شیرین لورکوزنی‌ها را رقم بزند. دورتموند و لورکوزن به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار دارند.

  • هرتا برلین یک - ماینتس ۳

یکی از برندگان بزرگ هفته ماینتس بود که توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبان خود،‌ هرتا برلین بگذرد. ماینتس در این مصاف که در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد، انسجام دفاعی درخور توجهی از خود نشان داد و از معدود موقعیت‌های خود نهایت استفاده را کرد. رابین کوایسون با زدن هر سه گل ماینتس در این مصاف چهره درخشان میدان بود. هرتا و ماینتس به ترتیب در رده‌های ۱۴ و ۱۵ قرار دارند.

  • وردر برمن صفر - اونیون برلین ۲

سرخ‌پوش‌های اونیون برلین نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۲۱ بوندس‌لیگا به ثبت رساندند. این تیم موفق شد در خانه وردر برمن به پیروزی ۲ بر صفر دست یابد و سه امتیاز مهم به دست آورد. یکی از چهره‌های درخشان این دیدار ماریوس بولتر بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. برمن در پی این ناکامی به رده ۱۷ جدول سقوط کرد و اونیون برلین رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

  • ولفسبورگ یک - فورتونا دوسلدورف یک

دیدار ولفسبورگ و فورتونا دوسلدورف با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دوسلدورف در نیمه اول این دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۱۳ بازی یک بر صفر از میزبان خود پیشی گرفت. ولفسبورگ اگر چه از دقیقه ۴۸ بازی با یک یار کمتر در میدان حضور داشت،‌ اما با جنگندگی توانست به گل تساوی دست یافته و یک امتیاز حفظ کند.

  • فرایبورگ یک - هوفن‌هایم صفر

سرخ‌پوش‌های فرایبورگ این هفته میزبان هوفن‌هایم بودند. پیکار دو تیم در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فرایبورگ خاتمه یافت. تک ‌گل این دیدار را والد اشمیت در دقیقه ۴۰ از نقطه پنالتی به ثمر رساند. هوفن‌هایم در این دیدار فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما نتوانست هیچیک از موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. فرایبورگ و هوفن‌هایم به ترتیب در رده‌های هشتم و هفتم جدول قرار دارند.

  • شالکه یک - پادربورن یک

پادربورن که قعرنشین جدول  است، توانست در خانه شالکه به تساوی یک بر یک دست یابد و یک امتیاز کسب کند. شالکه علی‌رغم این نتیجه همچنان در رده ششم جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

  • بایرن مونیخ صفر – لایپزیگ صفر

دو تیم صدر جدولی بایرن و لایپزیگ  در هفته ۲۱ این رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برابر هم به میدان رفتند که سرانجام این دیدار بدون گل به فرجام رسید.

البته دو تیم برای گل‌زنی تلاش‌های زیادی کردند ولی نتیجه نداد و دو طرف به تساوی ۰-۰ رضایت دادند.

**دیدار تیم‌های گلادباخ و کلن این هفته برگزار نشد.

کد خبر 483562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha