مدیرعامل شرکت شهروند از برنامه این فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه سبد کالایی خانوار ویژه پایان سال خبر داد.

فروشگاه شهروند

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی امراللهی مدیرعامل شرکت شهروند در نشست فصلی مدیران شرکت شهروند با ارائه برنامه‌های این شرکت برای ایام پایانی سال، گفت: همزمان با فرا رسیدن اسفند ماه سبد کالایی خانواده‌ها را با قیمتی به‌صرفه و با کیفیتی مطمئن تامین می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند افزود: توجه به وضع معیشتی و رفاه کارکنان مساله دیگری است که به طور جد در حال پیگیری است و اقدامات خوبی صورت گرفته و به زودی یک کارت رفاهی با دارا بودن خدماتی همچون خرید اقساطی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در این نشست به بررسی آخرین دستورالعمل‌های مربوط به فروش ویژه پایانی سال فروشگاه‌های شهروند و راهکارهای ارتقاء فروش پرداخت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، فروشگاه‌های شهروند را به عنوان یک الگو در میان سایر زنجیره‌های تامین کالا برشمرد و افزود: شهروند دارای ظرفیت بالایی است که در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها به عنوان یک مزیت تلقی می‌شود و با استفاده از آن‌ها می‌تواند هم انتظارات شهرداری تهران را به عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان برآورده کرده و هم نسبت به تامین و عرضه کالا و اقلام مورد نیاز شهروندان در سلامت و اطمینان کامل اقدام کند.

امامی با تاکید بر لزوم ساماندهی و ارتقاء فروش فروشگاه‌های شهروند خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای جدید فروش، بررسی و بهبود شاخص‌های عملکرد در روزهای پایانی سال و ارائه برنامه‌های مدون برای آغاز سال جدید از جمله موارد مهمی است که در دوره جدید مدیریت شهروند انتظار می‌رود با جدیت پیگیری شود.

وی تاکید کرد: لازمه دستیابی به یک نقشه راه درست و موفق، شناخت کامل از وضعیت بازار است تا در سایه آن بتوانیم علاوه بر تحقق سود حداکثری در فروشگاه‌های شهروند به یک نقطه امن و مطمئن در بازار برسیم، دستیابی به این نقشه راه برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، با وجود رقبای متعدد امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

کد خبر 484606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha