سنگ مزار تازه سپهبد قاسم سلیمانی سحرگاه امروز یکشنبه ۲۷ بهمن با حضور فرزندان سردار شهید سپاه اسلام در گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

فرزندان شهید سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، روی سنگ مزار سردار دل‌ها عبارت «سرباز قاسم سلیمانی» بر اساس وصیت آن شهید بزرگوار نوشته شده و گفته می‌شود تعویض سنگ هم به دستور رهبر معظم انقلاب برای عمل کردن به وصیت سردار سلیمانی بوده است.

فرزندان سردار سلیمانی با حضور بر مزار پدر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را از روی سنگ تازه برداشتند و آن را رونمایی کردند. سنگ مزار برخلاف سنگ پیشین که روی آن عبارت «سرباز ولایت» نوشته شده بود، سفیدرنگ است و در بخش پایینی شیوه به شهادت رسیدن سردار و زمان آن برای ثبت در تاریخ درج شده است.

همزمان با بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی، از تندیس سردار با حضور مردم فلسطین و لبنان در منطقه مارون‌الراس در مرز سرزمین‌های اشغالی رونمایی شد.

کد خبر 484515

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    2 0
    سلام سردار، خدا روح بلندت را در آغوش گرفت و ما جاماندگان برای خودمان میگیریم، برای زمینی که تورا ندارد، نه برای تو. که تو در آغوش خدا، جاودانه درآرامشی. برای ما وایران دعاگو باش ابرمرد
  • بیژن IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    1 0
    وعده خداوند تخلف ناپذیر است بی تردید قدس شریف بدست سربازان اسلام رها خواهد شد
  • میلاد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    1 0
    درود خدا برآن فرمانده بی باکی که نامش لرزه براندام دشمنان می انداخت برای دوستان افتخار قدرت اقتدار حاج قاسم یعنی ابروی ایران اگر ملت ایران تاصدسال اینده عزادار باشد بازهم کم است روحش شاد ویادش گرامی