همشهری آنلاین: سیف الله جشن‌ساز مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی ناجی سعدونی را به سمت مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران (متن) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران (متن) منصوب می‌شوید.

با توجه به تعهدها و مسئولیت‌های خطیر و مهم در توسعه میدان‌های نفتی جدید کشور و از این رهگذر، تضمین تعهدهای تولید شرکت ملی نفت ایران در سال‌های آینده، برنامه‌ریزی مناسب به منظور بالابردن ظرفیت تولید شرکت ملی نفت ایران در سال‌های آینده، برنامه‌ریزی مناسب به منظور بالابردن ظرفیت تولید و جد بلیغ برای تحقق بهنگام طرح‌های در دست اجرا و برنامه‌های زمان‌بندی شده با استفاده از نیروهای متعهد و لایق، از عمده وظایف جنابعالی و مورد انتظار موکد اینجانب است.

همچنین توجه جنابعالی را به تعامل سازنده با مدیران عامل محترم شرکت‌های بهره بردار معطوف می‌دارد. امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام امور مربوط موفق باشید.

ناجی سعدونی، پیش از این مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان، یادآوران و جفیر در شرکت متن بود.

جشن ساز در حکم دیگری مهدی بازارگان، مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) را به سمت مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

کد خبر 48451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز